Miasto:
Typ:
Szkolenie krótkie
Tryb:
W godzinach pracy
Opłata:
370,- zł od osoby
350,- zł Cena dla członków
Terminy

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 25 września 2025 r. od godz. 09.00 - 15:00 (7 godz. lekcyjnych)
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line. Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

Iwona Wołkiewicz  - absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach Coca – Cola HBC, PTK Centertel (Orange), GTS Poland (Grupa T-Mobile), MDDP Outsourcing Kadr i Płac (usługi świadczone m.in. dla firm: Alior Bank, Krono, AccorHotels, Merck). Od 12 lat prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy. Wieloletni współpracownik  Uczelni Techniczno -Handlowej im. H. Chodkowskiej. Od sześciu lat związana z Infor, gdzie prowadzi szkolenia online (Inforakademia), stacjonarne, jak również jest prelegentem na licznych Konferencjach organizowanych pod patronatem Gazety Prawnej.

Uczestnicy będą:

  • Znali przepisy prawa pracy dotyczące planowania i rozliczania czasu pracy
  • Znali źródła prawa pracy regulujące zasady planowania i rozliczania czasu pracy

Uczestnicy nabędą umiejętności

  • Budowania harmonogramów czasu pracy dla różnych systemów czasu pracy
  • Właściwego rozliczania ewidencji czasu pracy
  • Kontrolowania czy kierownicy liniowi planują i rozliczają czas pracy zgodnie z przepisami prawa pracy
  • Doradzania kadrze kierowniczej w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy podległym ich pracownikom

PROGRAM

  1. Regulacje - podstawy prawne oraz wymogi wynikające z umowy o dofinansowanie dot. prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dla projektów współfinansowanych ze środków pomocowych (wyodrębniona ewidencja u przedsiębiorców prowadzących pełną księgowość). Analiza uregulowań UE. Analiza uregulowań krajowych i wynikających z dokumentacji projektu dofinansowanego.
  2. Regulacje wewnętrzne w zakresie rachunkowości w jednostkach realizujących projekty pomocowe: polityka rachunkowości, dokumenty wewnętrzne powiązane z polityką rachunkowości, plan kont
  • Przygotowanie zarządzenia wprowadzającego oraz aneksu do polityki rachunkowości, planu kont przykładowego projektu dofinansowanego
  • Przygotowanie planu kont i zasad ewidencji różnych typów projektów: inwestycyjnego (zakupu rzeczowych i niefinansowych aktywów trwałych), projektu badawczo-rozwojowego, projektu kosztowego
  • Wprowadzenie do polityki rachunkowości ogólnych zasad ujmowania dotacji UE
  1. Omówienie metod ewidencji przychodów z dofinansowania. Analiza na gruncie UoR i MSR/MSSF
  2. Kwalifikowalność wydatków: (uznanie wydatków za poniesiony, dokumentowanie wydatków, opisy dokumentów księgowych, kary umowne).
  3. Koszty pośrednie i zasady ich ewidencji.
  4. Dokumentowanie wydatków projektowych
  • Przygotowanie planu kont dla wydatków niekwalifikowanych dotyczących projektu dofinansowanego
  • Analiza konieczności zakładania wyodrębnionego konta bankowego
  • Jak płacić wynagrodzenia, PIT 4 i składki ZUS w przypadku konieczności wyodrębnienia osobnego konta bankowego
  • Zasady przygotowania opisu dokumentów księgowych
    1. Archiwizacja dokumentów oraz zapisów księgowych.
    2. Kontrola wyodrębnionej ewidencji księgowej

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

 WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 350,00 zł/ osoby dla członków wspierających  SKwP, posiadających opłaconą składkę
  • 370,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Warunki uczestnictwa:

1.Przesłanie formularza on-line, które stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłata w pełnej wysokości zamówienia, której  należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia. Rachunek bankowy: 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Nieuczestniczenie w szkoleniu on-line, po otrzymaniu dostępu, nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji.

Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa

tel. 34 363 38 54
kom. 604 486 327

biuro@czestochowa.skwp.pl
dyrektor@czestochowa.skwp.pl
szkolenia@czestochowa.skwp.pl
ksiegowosc@czestochowa.skwp.pl

PKO BP 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422