Miasto:
Częstochowa
Miejsce:
Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa
Termin rozpoczęcia:
15.06.2020
Godzina rozpoczęcia kursu:
08:00
Typ:
Szkolenie krótkie
Tryb:
dzienny
Opłata:
300,- zł od osoby
240,- zł Cena dla członków
Zapisz się

 

Wykładowca:  Michał Sikorski

Trener i autor bloga Excel dla księgowych (https://exceldlaksiegowych.pl/) oraz twórca internetowej platformy szkoleniowej Excel MBA (https://excelmba.pl). Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi. W styczniu 2013 uzyskał certyfikat Microsoft Office Specialist Excel 2010 Expert (MOSE).
Na co dzień pracuje w międzynarodowej korporacji w branży automotive, gdzie nadzoruje dział optymalizacji procesów, współtworzy rozwiązania automatyzujące procesy (m.in. w oparciu o Robotic Process Automation).
Ponadto dzieli się swoją wiedzą na temat programu Excel prowadząc autorskie szkolenia na wszystkich poziomach zaawansowania.
W wolnych chwilach zajmuje się tworzeniem narzędzi „szytych na miarę” usprawniających procesy biznesowe. Realizowany w 2014 roku projekt umożliwił zautomatyzowanie i zestandaryzowanie pracy ponad 100 osób. Kolejne duże usprawnienie wdrożone na początku 2016 roku dotyczyło automatycznego weryfikowania, procesowania i archiwizowania faktur elektronicznych. W 2017 roku opracował narzędzie do ofertowania dla jednego z liderów branży inżynierii sanitarnej w Polsce.

Wstęp, czyli wyzwania w pracy:

Praca pod presją czasu, ogrom zadań do wykonania, sprawy niecierpiące zwłoki, które piętrzą się na biurku, wszechobecny stres, poczucie bezsilności i deficyt czasu. To nie jest fikcja, lecz rzeczywistość sporej rzeszy pracowników biurowych oraz wyzwanie dla wielu organizacji. Jak temu zaradzić?
Jednym z możliwych rozwiązań jest analiza procesów biznesowych, eliminacja zbędnych etapów działania, łączenie ze sobą czynności, a następnie ich automatyzowanie. Takie podejście, zarówno na poziomie całej organizacji, jak i pojedynczego pracownika, pozwala zoptymalizować wykonywaną pracę oraz zaoszczędzić czas, który można przeznaczyć na inne zadania, do tej pory nie zrealizowane.
W przypadku pracowników biurowych przeważająca część ich pracy odbywa się na komputerach, gdzie obok systemów transakcyjnych (np. księgowych) jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi jest arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel.
Niestety poziom wiedzy i umiejętności pracowników odnośnie obsługi tego programu w wielu przypadkach pozostawiają wiele do życzenia, a to właśnie Excel bardzo często stanowi idealne remedium na bolączki wymienione powyżej.
Dlatego wychodząc naprzeciw tym potrzebom, chciałbym zaproponować Państwu udział we wspólnym projekcie szkoleniowym pt. „Mam tę MOC, czyli zastosowanie POWER QUERY w pracy biurowej”.
Adresatami tego warsztatu są osoby wykonujące pracę biurową (księgowość, kadry, sekretariat, logistyka, itp.), znające arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel w stopniu podstawowym lub bardziej zaawansowanym. Oczekują one sprawdzonej i wartościowej wiedzy, dzięki której będą mogły zautomatyzować pracę z danymi, usprawnić proces ich przekształcania, ułatwiając sobie w ten sposób pracę i oszczędzając czas.

Cel:

Celem niniejszego projektu szkoleniowego jest przekazanie uczestnikom niezbędnej i sprawdzonej wiedzy dotyczącej zastosowania arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel, a w szczególności narzędzia Power Query, w codziennych obowiązkach, dzięki której zaoszczędzą sporo cennego czasu, usprawnią pracę oraz zwiększą wiarę w swoje umiejętności.
Cel ten będzie realizowany poprzez przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia stacjonarnego. Na potrzeby projektu przygotowany został program szkolenia, obejmujący szczegółowe omówienie zagadnień możliwych do zastosowania w codziennej pracy. Wspomniany program będzie stanowić integralną część umowy, na podstawie której współpraca będzie realizowana.
W ramach realizowanego projektu uczestnicy warsztatu otrzymują kompletną wiedzę przekazywaną w przyjazny sposób. Szkolenie jest prowadzone w formie mini-wykładu (20% czasu), któremu towarzyszą zajęcia praktyczne dostosowane skalą trudności do poziomu uczestników (80% czasu). Ponadto osoby biorące udział w zajęciach otrzymują ćwiczenia do samodzielnego powtórzenia prezentowanych zagadnień.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do Power Query, czyli do czego służy i gdzie go szukać
2. Obsługa edytora zapytań (Edytor Power Query)
3. Import danych z plików tekstowych, skoroszytów, folderów, baz danych oraz stron www
4. Przekształcanie tekstu, dat i czasu oraz wartości liczbowych
5. Dodawanie nowych kolumn (indeksu, obliczeniowych oraz warunkowych)
6. Automatyczne łączenie danych (dołączanie zapytań vs. scalanie zapytań)
7. Kolumny przestawne
8. Budowa gotowego rozwiązania i optymalizacja procesu

Organizacja:

Szkolenie rozpocznie się o godz. 8.00
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy
Liczebność grupy: maksymalnie 15 osób

Dodatkowe informacje:

Uczestniczy otrzymują:

  • materiały szkoleniowe,
  • gorące napoje (kawa, herbata), słodycze.

Dodatkowa oferta

Dla uczestników szkolenia „Mam tę MOC…” istnieje również możliwość uzyskania dodatkowego rabatu w wysokości 10 % na zakup kursu online Tabele Przestawne. Szczegóły dotyczące kursu: https://excelmba.pl/kurs

Zapisz się

Dane uczestnika szkolenia
Dane drugiego uczestnika szkolenia
Dane trzeciego uczestnika szkolenia
Dane czwartego uczestnika szkolenia
Dane piątego uczestnika szkolenia
Dane szóstego uczestnika szkolenia
Dane siódmego uczestnika szkolenia
Dane ósmego uczestnika szkolenia
Dane dziewiątego uczestnika szkolenia
Dane dziesiątego uczestnika szkolenia
Dane do faktury

Zobowiązanie uczestnika szkolenia

Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa

tel. 34 363 38 54
tel. 34 363 05 69

biuro@czestochowa.skwp.pl
dyrektor@czestochowa.skwp.pl
szkolenia@czestochowa.skwp.pl
ksiegowosc@czestochowa.skwp.pl

PKO BP 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422