Miasto:
Typ:
Szkolenie krótkie
Tryb:
W godzinach pracy
Opłata:
370,- zł od osoby
350,- złCena dla członków

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 13 listopada 2024 r. od godz. 09.00 do 14.45
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

Bartosz Galiński - Od 6 lat pracuje w firmie InsERT. Zaczynał od szczebla Pomocy technicznej dla użytkowników linii GT, następnie linii InsERT nexo PRO, gdzie spędził 3 lata. Częsty kontakt z problemami klientów, w tym biur rachunkowych umożliwił dokładną weryfikację i sprawdzenie możliwości Rewizora nexo PRO. Obecnie pracuje w dziale Wdrożeń, gdzie zajmuje stanowisko kierownicze. Codziennie rozwiązuje problemy klientów w zakresie konfiguracji oprogramowania, w tym  ustawiania schematów dekretacji dla firm, które rozpoczynają pracę z systemami lub ją kontynuują.

CEL SZKOLENIA

Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień objętych obsługą programu Rewizor nexo PRO w szczególności Schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.

UCZESTNICY SZKOLENIA

osoby zajmujące się zawodowo zagadnieniem; księgowi, główni księgowi, kierownicy, zastępcy i specjaliści działów kadr i płac, itp.

PROGRAM

Moduł I. Schematy dekretacji
  1.      Do czego służą schematy dekretacji i jak usprawniają pracę. 

2.      Wpływ odpowiednio zdefiniowanego planu kont na schematy dekretacji.

3.      Parametry wpływające na kolejność oraz wykonywanie schematów.

4.      Omówienie typów dekretacji (wg parametrów, z potwierdzeniem, bez potwierdzenia).

Razem godzin - 1
Moduł II. Warunkowanie schematów dekretacji
1.      Omówienie czym są warunki dekretacji. 

2.      Przykłady zastosowania warunków względem wybranych pól na schematach dekretacji.

3.      Omówienie Rozszerzonych warunków schematów dekretacji.

4.      Przykłady zastosowania w/w w praktyce.

5.      Pełna konfiguracja schematów dekretacji dla wybranych przez użytkowników typów dokumentów (2 prostsze np. FS i PZ oraz jeden złożony np. Lista płac lub wyciąg bankowy).

Razem godzin - 4
Moduł III. Portal Dokumentów
1.      Czym jest Portal Dokumentów? 

2.      Tryby pracy.

3.      Komunikacja w firmie lub z klientem biura rachunkowego za pomocą PD (Portalu Dokumentów).

4.      Możliwości przetwarzania dokumentu po odbiorze w Rewizorze nexo PRO.

5.      Dekretacja dokumentów z PD.

Razem godzin - 2

EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:

  • poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT.
  • umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
  • umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 370,00 zł/ osoby dla członków SKwP
  • 350,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Warunki uczestnictwa:

1.Przesłanie formularza on-line, które stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłata w pełnej wysokości zamówienia, której  należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia. Rachunek bankowy: 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Nieuczestniczenie w szkoleniu on-line, po otrzymaniu dostępu, nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa

tel.34 363 38 54
kom.604 486 327

biuro@czestochowa.skwp.pl
dyrektor@czestochowa.skwp.pl
szkolenia@czestochowa.skwp.pl
ksiegowosc@czestochowa.skwp.pl

PKO BP20 1020 1664 0000 3102 0149 1422