TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 13 listopada 2024 r. od godz. 09.00 do 14.45
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Bartosz Galiński - Od 6 lat pracuje w firmie InsERT. Zaczynał od szczebla Pomocy technicznej dla użytkowników linii GT, następnie linii InsERT nexo PRO, gdzie spędził 3 lata. Częsty kontakt z problemami klientów, w tym biur rachunkowych umożliwił dokładną weryfikację i sprawdzenie możliwości Rewizora nexo PRO. Obecnie pracuje w dziale Wdrożeń, gdzie zajmuje stanowisko kierownicze. Codziennie rozwiązuje problemy klientów w zakresie konfiguracji oprogramowania, w tym ustawiania schematów dekretacji dla firm, które rozpoczynają pracę z systemami lub ją kontynuują.
CEL SZKOLENIA
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień objętych obsługą programu Rewizor nexo PRO w szczególności Schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
UCZESTNICY SZKOLENIA
osoby zajmujące się zawodowo zagadnieniem; księgowi, główni księgowi, kierownicy, zastępcy i specjaliści działów kadr i płac, itp.
PROGRAM
Moduł I. Schematy dekretacji | |
1. Do czego służą schematy dekretacji i jak usprawniają pracę.
2. Wpływ odpowiednio zdefiniowanego planu kont na schematy dekretacji. 3. Parametry wpływające na kolejność oraz wykonywanie schematów. 4. Omówienie typów dekretacji (wg parametrów, z potwierdzeniem, bez potwierdzenia). |
|
Razem godzin - 1 | |
Moduł II. Warunkowanie schematów dekretacji | |
1. Omówienie czym są warunki dekretacji.
2. Przykłady zastosowania warunków względem wybranych pól na schematach dekretacji. 3. Omówienie Rozszerzonych warunków schematów dekretacji. 4. Przykłady zastosowania w/w w praktyce. 5. Pełna konfiguracja schematów dekretacji dla wybranych przez użytkowników typów dokumentów (2 prostsze np. FS i PZ oraz jeden złożony np. Lista płac lub wyciąg bankowy). |
|
Razem godzin - 4 | |
Moduł III. Portal Dokumentów | |
1. Czym jest Portal Dokumentów?
2. Tryby pracy. 3. Komunikacja w firmie lub z klientem biura rachunkowego za pomocą PD (Portalu Dokumentów). 4. Możliwości przetwarzania dokumentu po odbiorze w Rewizorze nexo PRO. 5. Dekretacja dokumentów z PD. |
|
Razem godzin - 2 |
EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:
- poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT.
- umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
- umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 370,00 zł/ osoby dla członków SKwP
- 350,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Warunki uczestnictwa:
1.Przesłanie formularza on-line, które stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłata w pełnej wysokości zamówienia, której należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia. Rachunek bankowy: 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Nieuczestniczenie w szkoleniu on-line, po otrzymaniu dostępu, nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.