Miasto:
Typ:
Szkolenie krótkie
Tryb:
W godzinach pracy
Opłata:
370,- zł od osoby
350,- zł Cena dla członków

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • 14 kwietnia 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

WYKŁADOWCA

BARTŁOMIEJ CHAŁUPIŃSKI Licencjonowany doradca podatkowy, prawnik. Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studia podyplomowe na kierunku Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w renomowanych firmach doradczych
w Szczecinie oraz we Wrocławiu, a także odbywając staż w międzynarodowej kancelarii prawnej
w Berlinie. W swojej praktyce zawodowej kierował wewnętrznym działem podatkowym w jednej
z największych polskich firm z branży gier komputerowych. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego BC-TAX, w ramach której doradza zarówno krajowym, jak i zagranicznym podmiotom
z branży energetycznej, automotive, e-commerce, oraz IT głównie w zakresie podatku VAT oraz CIT ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania ulg i preferencji podatkowych w obszarze innowacji
i nowych technologii. Prowadził wiele szkoleń poświęconych tematyce podatkowej organizowanych zarówno dla potrzeb wewnętrznych Klientów (dotyczące zmian podatkowych oraz szkolenia „skrojone na miarę” dotyczące zagadnień istotnych z punktu widzenia Klienta), jak i w roli wykładowcy współpracującego z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi oraz uczelniami wyższymi

PROGRAM

1) Cel regulacji dotyczących cen transferowych oraz ich źródła
2) Podmioty powiązane i transakcje kontrolowane w tym progi dokumentacyjne
3) Zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych
4) Uproszczenia „safe harbour”
5) Uchylenie przepisów o tzw. „transakcjach rajowych”
6) Dokumentacja lokalna i jej elementy
7) Analiza porównawcza jako najistotniejszy element dokumentacji lokalnej
8) Metody porównywania cen transferowych
9) Grupowa dokumentacja cen transferowych i jej elementy

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 350,00 zł/ osoby dla członków wspierających  SKwP, posiadających opłaconą składkę
  • 370,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Warunki uczestnictwa:

1.Przesłanie formularza on-line, które stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłata w pełnej wysokości zamówienia, której  należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia. Rachunek bankowy: 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Nieuczestniczenie w szkoleniu on-line, po otrzymaniu dostępu, nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa

tel. 34 363 38 54
kom. 604 486 327

biuro@czestochowa.skwp.pl
dyrektor@czestochowa.skwp.pl
szkolenia@czestochowa.skwp.pl
ksiegowosc@czestochowa.skwp.pl

PKO BP 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422