TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 14 kwietnia 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
BARTŁOMIEJ CHAŁUPIŃSKI - Licencjonowany doradca podatkowy, prawnik. Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studia podyplomowe na kierunku Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w renomowanych firmach doradczych
w Szczecinie oraz we Wrocławiu, a także odbywając staż w międzynarodowej kancelarii prawnej
w Berlinie. W swojej praktyce zawodowej kierował wewnętrznym działem podatkowym w jednej
z największych polskich firm z branży gier komputerowych. Obecnie prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego BC-TAX, w ramach której doradza zarówno krajowym, jak i zagranicznym podmiotom
z branży energetycznej, automotive, e-commerce, oraz IT głównie w zakresie podatku VAT oraz CIT ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania ulg i preferencji podatkowych w obszarze innowacji
i nowych technologii. Prowadził wiele szkoleń poświęconych tematyce podatkowej organizowanych zarówno dla potrzeb wewnętrznych Klientów (dotyczące zmian podatkowych oraz szkolenia „skrojone na miarę” dotyczące zagadnień istotnych z punktu widzenia Klienta), jak i w roli wykładowcy współpracującego z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi oraz uczelniami wyższymi
PROGRAM
1) Cel regulacji dotyczących cen transferowych oraz ich źródła |
2) Podmioty powiązane i transakcje kontrolowane w tym progi dokumentacyjne |
3) Zwolnienia z obowiązku sporządzania dokumentacji cen transferowych |
4) Uproszczenia „safe harbour” |
5) Uchylenie przepisów o tzw. „transakcjach rajowych” |
6) Dokumentacja lokalna i jej elementy |
7) Analiza porównawcza jako najistotniejszy element dokumentacji lokalnej |
8) Metody porównywania cen transferowych |
9) Grupowa dokumentacja cen transferowych i jej elementy |
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 350,00 zł/ osoby dla członków wspierających SKwP, posiadających opłaconą składkę
- 370,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Warunki uczestnictwa:
1.Przesłanie formularza on-line, które stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłata w pełnej wysokości zamówienia, której należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia. Rachunek bankowy: 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Nieuczestniczenie w szkoleniu on-line, po otrzymaniu dostępu, nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.