Miasto:
Typ:
Szkolenie krótkie
Tryb:
W godzinach pracy
Opłata:
250,- zł od osoby
230,- złCena dla członków
Terminy

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

  • I termin: 02 grudnia 2024 r. od godz. 09.00 do 12.15
  • II termin: 17 grudnia 2024 r. od godz. 09.00 do 12.15
  • Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów podatkowych, księgowych, głównych księgowych, przedsiębiorców, właścicieli biur rachunkowych i ich pracowników oraz doradców podatkowych.

CEL

Celem szkolenia jest przede wszystkim wstępne zapoznanie z zasadami funkcjonowania obowiązkowego KSeF, który ma zostać wprowadzony w 2026 r. Szkolenia opiera się na propozycjach przedstawionych przez Ministerstwo Finansów w projekcie z dnia 05 listopada 2024 r.

WYKŁADOWCA

Leszek Lewandowicz - doradca podatkowy, wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Sekretarz Zarządu Głównego SKwP oraz Sekretarz Oddziału Wielkopolskiego w Poznaniu. Doświadczony praktyk, który jest na bieżąco ze wszystkimi zmianami podatkowymi.

PROGRAM

1. KSeF fakultatywny od 2022 r.

  • KSeF jako centralna baz faktur i coś więcej …;
  • wystawianie i odbieranie faktur poprzez KSeF.

2. KSeF obligatoryjny

  • termin wprowadzenia obowiązku KSeF;
  • podatnicy objęci obowiązkiem KSeF;
  • podstawowe zasady KSeF;
  • szczegółowe zasady korzystania z KSeF;
  • numer KSeF przy płatnościach;
  • kary i sankcje KSeF;
  • wskazówki dotyczące przygotowania się do KSeF.

Program szkolenia może ulec zmianie wraz z postępem procesu legislacyjnego.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.

OPŁATA

  • 230 zł - dla członków zwyczajnych i wspierających SKwP z opłaconą na bieżąco składką
  • 250 zł - dla pozostałych osób

Cena obejmuje:

  • wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.

Warunki uczestnictwa:

1.Przesłanie formularza on-line, które stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2.Wpłata w pełnej wysokości zamówienia, której  należy dokonać najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. W tytule przelewu prosimy podać tytuł szkolenia. Rachunek bankowy: 20 1020 1664 0000 3102 0149 1422

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.

Nieuczestniczenie w szkoleniu on-line, po otrzymaniu dostępu, nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Prosimy, aby wpłaty dokonywać po otrzymaniu od nas informacji z potwierdzeniem terminu.

Al. Niepodległości 20/22
42-216 Częstochowa

tel.34 363 38 54
kom.604 486 327

biuro@czestochowa.skwp.pl
dyrektor@czestochowa.skwp.pl
szkolenia@czestochowa.skwp.pl
ksiegowosc@czestochowa.skwp.pl

PKO BP20 1020 1664 0000 3102 0149 1422